loading...

مجله پیام سرا

بازدید : 21
سه شنبه 26 دی 1402 زمان : 8:05

با ورود به شهری همچون کیش، مسافران میتوانند به یک تجربه گردشگری جذاب دست یابند. این شهر، با جاذبه های گردشگری فراوان و تنوع وسایل تفریحی، همواره مقصدی مورد علاقه برای مسافران است. از جمله تجربیاتی که می توان با آن به لذت بردن از این سفر پرداخت، اجاره خودروهای لوکس در کیش است.

کیش اسپید، به عنوان یکی از شرکتهای برجسته در زمینه اجاره ماشین در کیش، امکان ارائه وسایل نقلیه لوکس را فراهم می کند.

بازدید : 49
جمعه 9 دی 1401 زمان : 3:26

معمولا قشر جوان جوامع مختلف برای مهاجرت به کشورهای خارجی مهاجرت تحصیلی را انتخاب می کنند زیرا دردسرهای مهاجرت از طریق تحصیل بسیار کمتر است و افراد می توانند با هزینه کمتر و روش های ساده تری از طریق تحصیل به کشورهای خارجی مهاجرت کنند.

به دلیل اینکه مهاجرت به کشورهای خارجی از طریق تحصیل امروزه بسیار اشباع شده است شما باید برای مهاجرت کردن از این طریق روش های درستی را انتخاب کنید و بنابراین بهتر است که حتما از یک مشاور و یا وکیل مهاجرت تحصیلی کمک بگیرید تا شما را در این راه به خوبی هدایت کنند.

کشورهایی مانند کانادا و استرالیا معمولا دارای بیشترین پذیرش از طریق مهاجرت تحصیلی هستند و به همین به شما پیشنهاد می کنیم که برای مهاجرت حتما این کشورها را در لیست کشورهای منتخب خود قرار دهید.

بازدید : 27
دوشنبه 9 آبان 1401 زمان : 20:46

طراحی ورودی ویلا اولین چیزی که هنگام بازدید از هر خانه ای متوجه می شوید چیست؟

این ورودی بیرون از خانه است که اولین تصور را در مورد خانه ایجاد می کند و منعکس کننده سلیقه و شخصیت صاحب خانه است.
ورودی مجلل تزیین شده باعث ایجاد حس خوشایند برای بازدیدکنندگان شما می شود و هر بار که به خانه باز می گردید و روحیه شما را بالا می برد.راه های زیادی برای تزئین ورودی وجود دارد و انتخاب دکوراسیون بسته به سبک بیرونی ویلا متفاوت است.

طراحان تاش نکاتی را در مورد تزیین مجلل ورودی ویلا را برای شما اشتراک می گذارند.

بازدید : 22
شنبه 13 فروردين 1401 زمان : 16:35

این روزها که وضعیت اقتصادی جهان ثبات مطمئنی ندارد، همه به دنبال راهی هستند که بتوانند سرمایه خود را در جای مطمئنی ایمن کنند و تا حد امکان از آن بهره برداری هم داشته باشند.‌ چه بسا سرمایه گذاریهایی که با کمبود آگاهی با شکست مواجه میشوند و نتیجه ای جز ضرر و ناراحتی ندارند.‌

بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و تا حد ممکن سود آوری و کسب درآمد، روشی است که با دلایل منطقی و تحقیقات کامل، به درجه ای از اطمینان نسبت به آن رسیده باشیم که ریسک وارد شدن به آن برایمان نگرانی و در نهایت پشیمانی به همراه نداشته باشد.‌

در این مقاله شما را با دلایل منطقی با سه روش تضمینی جهت درآمد زایی و صرفه جویی در بودجه و در نهایت سودآوری آشنا خواهیم کرد که شما میتوانید در میان آنها، روشی که با خواسته ها، بودجه و شرایطتان همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.‌

بازدید : 451
سه شنبه 8 تير 1400 زمان : 9:05

دشت لار کجاست؟

دشت لار یکی از مناطق طبیعی و زیبا ایران است که بخش هایی از استان تهران و مازندران را فرا گرفته است. این دشت در کوهپایه های قله دماوند قرار گرفته و از شمال با کوه های نور، از جنوب با افجه و لواسان، از شمال شرق و شرق با دماوند، از جنوب شرق با پلور مازندران و شهرستان دماوند و از غرب نیز با خاتون بارگاه و گرمابدر همسایه است. در طول سال تورهای بسیار زیادی دشت لار را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند و شاهد بازدید گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیادی از این منطقه زیبا هستیم. وسعت این مجموعه ۷۳۵۰۰ هکتار است بوده و ۳۱ هزار هکتار آن به عنوان پارک ملی لار شناخته می شود.

بازدید : 239
پنجشنبه 20 خرداد 1400 زمان : 21:45

این روزها در آشفته بازار بورس و ارز دیجیتال خیلی ها به این نتیجه رسیده اند دیگر جای ریسک کردن برای سرمایه گذاری وجود ندارد، اما اینگونه نیست. هنوز هم می توان روی مواردی سرمایه گذاری کرد که قطع به یقین برای شما بهره وری زیادی خواهد داشت. خرید ملک در استانبول شاید در نگاه اول کاری بسیار دشوار و نشدنی به نظر برسد. اما ما نگاه شما را عوض می کنیم تا متوجه شوید که این سرمایه گذاری چه مزیت هایی برای شما دارد.

ابتدا می خواهیم به سوالات و ابهامات شما پاسخ دهیم:

بازدید : 431
جمعه 27 فروردين 1400 زمان : 1:34

شهر استانبول را می توان به عنوان توریست پذیر ترین شهر موجود در کشور ترکیه معرفی کرد، این شهر که به سبب قرار گیری میان دو قاره آسیا و اروپا از شهرت بسیاری برخوردار است مملوء از جاذبه های گردشگری، مراکز خرید متنوع، جاذبه های تفریحی و همینطور اماکن تاریخی می باشد و سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کنند، جالب است بدانید که این شهر از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان به شمار می آید و تور استانبول از پر طرفدار ترین تور های گردشگری در ایران محسوب می شود. در ادامه این بخش به معرفی استانبول و جاذبه های موجود در آن می پردازیم، چنانچه قصد سفر به این شهر را دارید مطالعه این بخش از صفحه تور استانبول را از دست ندهید.

برچسب ها تور استانبول ,
بازدید : 237
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 13:04

در شمال ویلا گستره‌ای طولانی در حاشیه دریا و نوار ساحلی از بندر ترکمن تا بندر انزلی دارد، اما بیشتر افراد در جستجوی خرید ویلا در بهترین شهر ساحلی و آن هم در استان مازندران هستند، در این بین شهرستان بندری نوشهر با هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر و فاصله کم بین دریا و جنگل، همچنین دسترسی راحت و آسان به شاهراه‌های اصلی کشور چون جاده کندوان از غرب در حدود 10 کیلومتر- جاده هراز در حدود 100 کیلومتر اهمیت این شهر را در شمال در چشم همه بالا برده است.
خرید و فروش و ساخت ویلا یکی از منابع مهم اشتغال و منبع درآمد برای قشر زیادی از مردم در نوشهر است و به علت توریستی بودن و جذب توریست، این فعالیت پر رنگ‌تر نیز شده است.
نوشهر به دلیل داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و دلنشین اقامتگاه بسیاری از ایرانیان و تهرانیان عزیز است.زمین ساحلی نوشهر با قیمت مناسبی برای ساختن ویلا به مشتریان عزیز عرضه میگردد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 30
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 50
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 2051
  • بازدید سال : 7338
  • بازدید کلی : 47675
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی